New retailer

From now a selection of my designs is for sale via R-Interiors. Have a look at this nice webshop.

One thought on “New retailer

  1. Ha Ilse, wow! Je shop ziet er mooi uit joh. Zeer overzichtelijk en heel uitnodigend! En je artikel (ook al wist je van niks…) is natuurlijk ook mooie reclame. Heb je al meer bestellingen gehad?

    Bij mij schiet het niet echt op met die sieraden. Ben er ook nog niet over uit in hoeverre ik er mee wil ‘doorgaan’. Heb wel nog een aantal nieuwe kettingen gemaakt, en twee aan collega’s verkocht.

    Eerst maar eens carnaval vieren. Ik zie dat je m’n berichten op FB volgt, leuk! Morgen (zaterdag) ga ik met de trein naar Sittard, daar vieren en maandag terug (als een balletje……).

    Misschien zie ik je strakjes nog even op het schoolplein. Groetjes & prettig weekend in ieder geval!

Leave a Reply

